Newsletter

Otrzymuj jako pierwszy informacje o nowościach i promocjach!

Email:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie oferty handlowej. Więcej
To pole jest wymagane
Akceptuję regulamin
To pole jest wymagane

Nasz newsletter wysyłany jest zwykle raz na miesiąc.

OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część II

Przemysław Kiciak

OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część II
Niedostepny
Ostatnio widziany
12.04.2024
€22,38

Zobacz dostępne formy płatności.
:

 
Product info / Cechy produktu
Rodzaj (nośnik) / Item type książka / book
Dział / Department Książki i czasopisma / Books and periodicals
Autor / Author Przemysław Kiciak
Tytuł / Title OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część II
Język / Language polski
Wydawca / Publisher Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania / Year published 2021
   
Rodzaj oprawy / Cover type Miękka
Wymiary / Size 16.5x23.5
Liczba stron / Pages 250
Ciężar / Weight 0,4750 kg
   
Wydano / Published on 30.10.2019
ISBN 9788301208639 (9788301208639)
EAN/UPC 9788301208639
Stan produktu / Condition nowy / new - sprzedajemy wyłącznie nowe nieużywane produkty
Książka OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) to prawdziwa gratka dla każdego, kto chce odnaleźć się w nowoczesnej grafice komputerowej.
Kurs opisany w książce przedstawia trzy aplikacje wyświetlające grafikę trójwymiarową. Do kolejnych wariantów każdej aplikacji są dodawane nowe efekty stanowiące przykłady zastosowań kolejnych możliwości standardu OpenGL i języka GLSL.
Dla ułatwienia korzystania z książki została ona podzielona na trzy części. Część pierwsza zawiera informacje podstawowe, w tym opis bibliotek podstawowych i pomocniczych oraz języka GLSL, i opis pierwszej aplikacji, dla początkujących. Kolejne warianty aplikacji opisanej w części drugiej ilustrują sposoby osiągania coraz bardziej zaawansowanych efektów na obrazach. W części trzeciej jest więcej informacji na temat graficznego interfejsu użytkownika i przykład ogólnego programowania procesora graficznego (GPGPU): zaimplementowany w GLSL-u algorytm zagęszczania siatek użyty w trzeciej aplikacji do otrzymania gładkiej powierzchni o skomplikowanym kształcie.
W części drugiej nauczysz się:
reprezentować i rysować powierzchnie zakrzywione zbudowane z płatów Béziera, wykorzystywać w szaderach pracujących w potoku przetwarzania grafiki informacje przekazane w zmiennych interfejsu, implementować modele oświetlenia powierzchni, na obiekty nakładać tekstury, przy czym dowiesz się, do czego jeszcze można je zastosować, otrzymywać na obrazach cienie, budować łańcuch kinematyczny i wprawiać go w ruch, przeprowadzać symulację układu cząsteczek za pomocą szadera obliczeniowego, uzyskiwać efekty „fotograficzne”: głębię ostrości i rozmycie obiektów w ruchu i dowiesz się, jak osiągnąć stereoskopię.


Książka OpenGL i GLSL (nie taki krótki kurs) Część II z wysyłką za granicę

Klienci, którzy kupili ten produkt nabyli również
   

Tagi produktowe