Newsletter

Otrzymuj jako pierwszy informacje o nowościach i promocjach!

Email:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie oferty handlowej. Więcej
To pole jest wymagane
Akceptuję regulamin
To pole jest wymagane

Nasz newsletter wysyłany jest zwykle raz na miesiąc.

Kalejdoskop ucznia Zeszyt ćwiczeń Informatyka klasa 3 szkoła podstawowa

Anna Kulesza

Kalejdoskop ucznia Zeszyt ćwiczeń Informatyka klasa 3 szkoła podstawowa
Niedostepny
Ostatnio widziany
06.08.2024
€9,92

Zobacz dostępne formy płatności.
:

 
Product info / Cechy produktu
Dział / Department Książki i czasopisma / Books and periodicals
Autor / Author Anna Kulesza
Tytuł / Title Kalejdoskop ucznia Zeszyt ćwiczeń Informatyka klasa 3 szkoła podstawowa
Wydawca / Publisher 28284
Rok wydania / Year published 2019
   
Rodzaj oprawy / Cover type Miękka
Wymiary / Size 27.0x20.0
Liczba stron / Pages 64
Ciężar / Weight 0,1620 kg
   
ISBN 9788302181818 (9788302181818)
EAN/UPC 9788302181818
Stan produktu / Condition nowy / new - sprzedajemy wyłącznie nowe nieużywane produkty

Podręcznik z ćwiczeniami do informatyki dla klasy 3 ciekawie i przystępnie uczy, jak pracować i bawić się z komputerem – to 30 lekcji rozwijających kreatywne myślenie. Każde proponowane zajęcia składają się z części teoretycznej i dwuetapowej ćwiczeniowej, złożonej z poleceń do wykonania w publikacji i pracy przy komputerze oraz zadań zamieszczonych na płycie, doskonalących i utrwalających poznane zagadnienia.

Ćwiczenia w publikacji łączą w sobie treści z zakresu edukacji polonistycznej, przyrodniczej i matematycznej. Lekcje poświęcone programowaniu rozwijają myślenie przyczynowo-skutkowe w sposób ciekawy i zabawny. Zagadki i łamigłówki są drogą do odkrywania algorytmów.

Pod koniec każdego semestru przewidziano quiz wiedzy sprawdzający stopień opanowania materiału. Na lekcjach dotyczących edytora grafiki dzieci uczą się wykorzystywać różne narzędzia, m.in. Krzywą, Nalepki, Kształty 3D. Podczas pracy z edytorem tekstu poznają sposoby wstawiania do dokumentu kształtów, zdjęć, obrazów pobranych z internetu, dowiadują się, do czego służy słownik, jak z niego korzystać. Ponadto ćwiczą umiejętność tworzenia prezentacji multimedialnej oraz zgodnie z podstawą programową uczą się programowania oraz kształcą kompetencje medialne – umiejętność wyszukiwania, sprawnego selekcjonowania, przetwarzania i twórczego wykorzystywania informacji.

Publikacja jest zgodna z podstawą programową, poszerza również wachlarz umiejętności o kompetencje medialne – umiejętności wyszukiwania, sprawnego selekcjonowania, przetwarzania i twórczego wykorzystywania informacji.

Teoria została przedstawiono krok po kroku, w skondensowanej formie, a wszystkie ważne elementy zaznaczono na zrzutach, dzięki czemu uczeń bardzo szybko zorientuje się, co powinien zrobić. Ćwiczenia są ułożone według stopnia trudności. Lekcje z programowania opracowano w taki sposób, by mógł je poprowadzić każdy nauczyciel, również taki, który nie ma przygotowania do prowadzenia zajęć z informatyki. Na płycie dołączonej do publikacji znajdują się dodatkowe ćwiczenia i gry edukacyjne, które wzbogacą i urozmaicą naukę oraz pomogą nauczycielowi zindywidualizować pracę na lekcjach.



Tagi produktowe