Newsletter

Otrzymuj jako pierwszy informacje o nowościach i promocjach!

Email:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie oferty handlowej. Więcej
To pole jest wymagane
Akceptuję regulamin
To pole jest wymagane

Nasz newsletter wysyłany jest zwykle raz na miesiąc.

Cinema 4D

Agnieszka Meller-Kawa , Agnieszka Sikorska-Długaj

Cinema 4D
Niedostepny
Ostatnio widziany
03.02.2023
85,53 zł 71,16 zł

Zobacz dostępne formy płatności.
:

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 85,53 zł
Pospiesz się! Obecna cena jest korzystna. W tej cenie mamy ograniczoną liczbę egzemplarzy.
 
Product info / Cechy produktu
Rodzaj (nośnik) / Item type książka / book
Dział / Department Książki i czasopisma / Books and periodicals
Autor / Author Agnieszka Meller-Kawa , Agnieszka Sikorska-Długaj
Tytuł / Title Cinema 4D
Język / Language polski
Wydawca / Publisher Helion
Rok wydania / Year published 2013
   
Rodzaj oprawy / Cover type Miękka
Wymiary / Size 17.0x23.5
Liczba stron / Pages 488
Ciężar / Weight 0,7900 kg
   
ISBN 9788324624478 (9788324624478)
EAN/UPC 9788324624478
Stan produktu / Condition nowy / new - sprzedajemy wyłącznie nowe nieużywane produkty
Grafika trójwymiarowa? Animacje? Renderingi? Z pakietem Cinema 4D to nic trudnego!

Poznaj wydajne środowisko do tworzenia grafiki 3D
Naucz się właściwie korzystać z odpowiednich narzędzi
Opanuj umiejętności modelowania i renderowania scen

Cinema 4D to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia grafiki i animacji 3D. Środowisko to umożliwia wydajne i łatwe modelowanie obiektów oraz scen, odpowiednie ich oświetlanie, przypisywanie powierzchniom materiałów, animowanie postaci i przedmiotów, a także tworzenie wysokiej jakości renderingów, które z powodzeniem wykorzystywane są zarówno w produkcjach filmowych czy grach komputerowych, jak i w profesjonalnych wizualizacjach architektonicznych.

Książka Cinema 4D wprowadzi Cię w arkana tego środowiska graficznego oraz zaprezentuje sposoby używania narzędzi wchodzących w jego skład. Bez zbędnej teorii, za to z pomocą wielu bardzo praktycznych przykładów, autorzy przedstawiają metody i techniki wykorzystywane przy budowaniu, oświetlaniu oraz teksturowaniu różnego rodzaju obiektów i scen, z którymi na co dzień mają do czynienia profesjonalni graficy, projektanci, dekoratorzy i architekci.

Przegląd środowiska pracy grafika i dostępnych narzędzi
Podstawy tworzenia i edytowania obiektów oraz scen
Metody wykorzystywane w modelowaniu precyzyjnym
Tworzenie materiałów i ich używanie
Modelowanie z wykorzystaniem obiektów NURBS
Operacje tworzenia i edycji splajnów
Sposoby oświetlania obiektów i scen
Tworzenie animacji i ustawianie kamer
Renderowanie obrazów statycznych i animacji

Wkrocz w wirtualny świat 3D z realną wiedzą i prawdziwymi umiejętnościami!


Książka Cinema 4D z wysyłką za granicę