Newsletter

Otrzymuj jako pierwszy informacje o nowościach i promocjach!

Email:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie oferty handlowej. Więcej
To pole jest wymagane
Akceptuję regulamin
To pole jest wymagane

Nasz newsletter wysyłany jest zwykle raz na miesiąc.

Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów

Adam Jurkiewicz

Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów
Niedostepny
Ostatnio widziany
08.11.2023
€15,08

Zobacz dostępne formy płatności.
:

 
Product info / Cechy produktu
Rodzaj (nośnik) / Item type książka / book
Dział / Department Książki i czasopisma / Books and periodicals
Autor / Author Adam Jurkiewicz
Tytuł / Title Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów
Język / Language polski
Wydawca / Publisher Helion
Rok wydania / Year published 2022
   
Rodzaj oprawy / Cover type Miękka
Wymiary / Size 16.0x23.5
Liczba stron / Pages 232
Ciężar / Weight 0,3800 kg
   
Wydano / Published on 16.11.2021
ISBN 9788328374553 (9788328374553)
EAN/UPC 9788328374553
Stan produktu / Condition nowy / new - sprzedajemy wyłącznie nowe nieużywane produkty
Twórz różne programy w Pythonie - i baw się świetnie!
Jeśli:
chcesz poznać język Python od strony praktycznej
przymierzasz się do matury z informatyki
marzysz o karierze programisty
to doskonale trafiłeś!

Dzięki tej książce przekonasz się, jak wspaniałą przygodą jest programowanie i jak łatwo ją zacząć! Poznasz podstawy Pythona, dowiesz się, jak pisać i formatować kod, a także szybko nauczysz się uruchamiać swoje programy. Instrukcje sterujące, operatory, typy danych, funkcje, klasy i moduły nie będą miały przed Tobą tajemnic, a to jeszcze nie koniec! Przede wszystkim będziesz poznawać Pythona od strony praktycznej, tworząc projekty prawdziwych gier i symulacji oraz aplikacje do wizualizacji danych i anonimizowania metadanych plików graficznych.

Możesz użyć tej książki jako pomocy w przygotowaniu do matury i wsparcia w wyborze drogi zawodowej. Przekonaj się, że nauka może być najlepszą zabawą. Baw się dobrze i zdaj egzamin celująco - oczywiście z Pythonem!

środowisko IDLE
podstawy Pythona w wersji 3.6 i wyższej
konstrukcje języka
projekty gier
symulacje fizyczne
prezentacja i wizualizacja danych
praktyczne zastosowania Pythona

Okiełznaj Pythona i naucz się programować!

O autorze

Adam Jurkiewicz - programista i administrator systemów UNIX/Linux z ponad 30-letnim doświadczeniem. Zdobywca wyróżnienia Szerokiego Porozumienia na rzecz Umiejętności Cyfrowych w Polsce w latach 2017 i 2020, trener języka programowania Python, robotyki, mechatroniki, technologii komputerowych ze szczególnym uwzględnieniem otwartych zasobów edukacyjnych i oprogramowania open source. Współautor treści dotyczących języka Python w e-podręcznikach do kształcenia ogólnego dla klas ponadgimnazjalnych. Współautor książki Koduj w Pythonie. Tworzymy grę przygodową i publikacji Enigma. Poznaj zagadkę Enigmy, tworząc grę przygodową w Pythonie. Miłośnik szant, stateczny mąż, ojciec i dziadek, a także zwariowany nauczyciel młodzieży, jeśli tylko ma okazję.


Książka Python 3. Projekty dla początkujących i pasjonatów z wysyłką za granicę

Klienci, którzy kupili ten produkt nabyli również
  

Tagi produktowe