Newsletter

Otrzymuj jako pierwszy informacje o nowościach i promocjach!

Email:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie oferty handlowej. Więcej
To pole jest wymagane
Akceptuję regulamin
To pole jest wymagane

Nasz newsletter wysyłany jest zwykle raz na miesiąc.

Aplikacje 3D. Przewodnik po HTML5, WebGL i CSS3

Parisi Tony

Aplikacje 3D. Przewodnik po HTML5, WebGL i CSS3
Niedostepny
Ostatnio widziany
19.09.2022
€16,77

Zobacz dostępne formy płatności.
:

 
Product info / Cechy produktu
Rodzaj (nośnik) / Item type książka / book
Dział / Department Książki i czasopisma / Books and periodicals
Autor / Author Parisi Tony
Tytuł / Title Aplikacje 3D. Przewodnik po HTML5, WebGL i CSS3
Język / Language polski
Wydawca / Publisher Helion
Rok wydania / Year published 2015
   
Rodzaj oprawy / Cover type Miękka
Wymiary / Size 17.0x24.0
Liczba stron / Pages 344
Ciężar / Weight 0,5780 kg
   
Wydano / Published on 13.11.2014
ISBN 9788324696680 (9788324696680)
EAN/UPC 9788324696680
Stan produktu / Condition nowy / new - sprzedajemy wyłącznie nowe nieużywane produkty
Twój przewodnik po grafice 3D w HTML!

Do niedawna wywietlanie zaawansowanej grafiki 3D w przeglądarce internetowej wymagało zainstalowania dodatkowych wtyczek oraz poznawania nowych narzędzi. Dzięki HTML5 i WebGL te czasy powoli odchodzą w niepamięć! Teraz możesz wykorzystać niesamowite możliwoci tego duetu, by zaskoczyć użytkowników atrakcyjnymi efektami 3D!

Ta wyjątkowa książka została w całoci powięcona włanie zagadnieniom związanym z grafiką 3D w przeglądarce internetowej. Sięgnij po nią i przekonaj się, jak wykorzystać API WebGL do renderowania trójwymiarowej grafiki w czasie rzeczywistym. W kolejnych rozdziałach poznasz bibliotekę języka JavaScript Three.js, która w znaczący sposób ułatwia życie programisty. Informacje zawarte w dalszych rozdziałach pozwolą Ci skorzystać z zaawansowanych efektów w CSS3 i tworzyć animacje trójwymiarowe. Zaznajomisz się też z detalami tworzenia aplikacji dla urządzeń mobilnych. Twoją uwagę z pewnocią przykuje przegląd narzędzi do tworzenia trójwymiarowych modeli i animacji zarówno tych klasycznych, jak i tych online. Książka ta jest doskonałą lekturą dla wszystkich deweloperów chcących wzbogacić swój warsztat o elementy grafiki 3D.

Dzięki tej książce:

zapoznasz się z podstawami teorii dla grafiki 3D

poznasz API WebGL

wykorzystasz bibliotekę Three.js w codziennej pracy

odkryjesz narzędzia przydatne w codziennej pracy

jeszcze bardziej uatrakcyjnisz Twoją stronę

Poznaj potencjał HTML5 w zakresie grafiki 3D!


Książka Aplikacje 3D. Przewodnik po HTML5, WebGL i CSS3 z wysyłką za granicę


Tagi produktowe