Product info / Cechy produktu
Rodzaj (nośnik) / Item type
|
książka / book
|
Dział / Department
|
Książki i czasopisma / Books and periodicals
|
Autor / Author
|
Radosław Kamysz
|
Tytuł / Title
|
Flash i ActionScript
|
Podtytuł / Subtitle
|
Aplikacje 3D od podstaw
|
Język / Language
|
polski
|
Wydawca / Publisher
|
Helion
|
Rok wydania / Year published
|
2013
|
Języki oryginału / Original lanugages
|
polski
|
|
|
Rodzaj oprawy / Cover type
|
Miękka
|
Wymiary / Size
|
23.5x16.8
|
Liczba stron / Pages
|
600
|
Ciężar / Weight
|
0,9800 kg
|
|
|
Wydano / Published on
|
02.05.2013
|
ISBN
|
9788324630653 (9788324630653)
|
EAN/UPC
|
9788324630653
|
Stan produktu / Condition
|
nowy / new - sprzedajemy wyłącznie nowe nieużywane produkty
|
Technologia Flash na dobre zagościła w świecie interaktywnych animacji i gier komputerowych 2D. Stała się również (obok HTML5) standardem prezentacji tego rodzaju treści na stronach WWW. Taki stan rzeczy to efekt połączenia samego Flasha z Actionscriptem, językiem programowania ułatwiającym sterowanie pracą aplikacji i reagowanie na działania podejmowane przez użytkownika. Jednak użytkownicy internetu oczekują obecnie czegoś więcej niż tylko zwykłe animacje i gry 2D — oczekują interaktywnych treści 3D, ponieważ coraz większe stają się możliwości odtwarzania tego typu materiałów. Do tej pory brakowało narzędzi do tworzenia takich aplikacji, a także technologii, które je wspomagały. Na szczęście z odsieczą przychodzi Flash, który śmiało wkracza w świat 3D, oferuje ciekawe biblioteki i nie ma przy tym praktycznie żadnej konkurencji.
Jeśli znasz już trochę Flasha, a teraz chcesz poszerzyć swoją wiedzę o znajomość szybko rozwijającej się technologii 3D, sięgnij po książkę „Flash i Actionscript. Aplikacje 3D od podstaw” . Prostym, lecz precyzyjnym językiem przedstawiono w niej najważniejsze kwestie związane z projektowaniem i tworzeniem aplikacji 3D z wykorzystaniem technologii Flash i języka Actionscript, zaprezentowano sposoby używania bezpłatnej biblioteki Away3D oraz pokazano, jak za jej pomocą budować i optymalizować własne rozwiązania.
Wybór, pobieranie i instalacja właściwej biblioteki 3D dla technologii Flash
Podstawowe komponenty biblioteki Away3D i budowanie aplikacji za jej pomocą
Używanie materiałów i korzystanie z różnych rodzajów świateł
Tworzenie, importowanie i stosowanie modeli oraz animacji 3D w aplikacjach Flash
Zapewnianie interakcji aplikacji z użytkownikiem i obsługa urządzeń wejściowych
Definiowanie kamer z perspektywy pierwszej i trzeciej osoby oraz ich używanie
Obsługa dźwięku i elementów tekstowych
Interaktywne aplikacje 3D to przyszłość. Zacznij ją tworzyć już dziś!
Książka Flash i ActionScript
z wysyłką za granicę