Newsletter

Otrzymuj jako pierwszy informacje o nowościach i promocjach!

Email:
Wyrażam zgodę na otrzymywanie oferty handlowej. Więcej
To pole jest wymagane
Akceptuję regulamin
To pole jest wymagane

Nasz newsletter wysyłany jest zwykle raz na miesiąc.

Wprowadzenie do fizyki w grach animacjach i symulacjach Flash

Devl Ramtal , Adrian Dobre

Wprowadzenie do fizyki w grach animacjach i symulacjach Flash
Niedostepny
Ostatnio widziany
07.02.2020
€22,38

Zobacz dostępne formy płatności.
:

 
Product info / Cechy produktu
Rodzaj (nośnik) / Item type książka / book
Dział / Department Książki i czasopisma / Books and periodicals
Autor / Author Devl Ramtal , Adrian Dobre
Tytuł / Title Wprowadzenie do fizyki w grach animacjach i symulacjach Flash
Język / Language polski
Wydawca / Publisher Helion
Rok wydania / Year published 2013
Języki oryginału / Original lanugages angielski
   
Rodzaj oprawy / Cover type Miękka
Wymiary / Size 18.0x23.5
Liczba stron / Pages 536
Ciężar / Weight 0,8000 kg
   
Wydano / Published on 05.04.2013
ISBN 9788324644735 (9788324644735)
EAN/UPC 9788324644735
Stan produktu / Condition nowy / new - sprzedajemy wyłącznie nowe nieużywane produkty
Twoje gry i animacje jeszcze nigdy nie były tak realne!
Dobre odwzorowanie praw fizyki w grach zazwyczaj sprawia, że stają się one bardziej atrakcyjne. Dlaczego tak uważamy? Pewnie ma to związek z naszą intuicją — lubimy, gdy przedmioty w grze zachowują się zgodnie z oczekiwaniami. Realistyczne zderzenia, grawitacja, odbicia to tylko część elementów, których zastosowanie zwiększy Twoją szansę na sukces!

Ta książka porusza wszystkie aspekty związane z wykorzystaniem praw fizyki w grach, animacjach i symulacjach tworzonych we Flashu. W trakcie lektury zostaniesz stopniowo i bezboleśnie wprowadzony w świat obliczeń numerycznych — od najprostszych, pozwalających nadać ruch odbijającej się piłce, do najbardziej skomplikowanych, odwzorowujących na przykład prawdziwy ruch planet w Układzie Słonecznym. Ponadto dowiesz się, jaki wpływ na ruch ma tarcie oraz jak zaprezentować siłę wyporu. Książka ta jest idealną pozycją dla każdego programisty chcącego Tworzyć gry i animacje jak najbliższe rzeczywistemu światu.

Zdobądź tę książkę i opanuj wiedzę na temat:
wykorzystania praw fizyki w projektowaniu gier i animacji
symulowania uderzeń, odbić i zderzeń
wpływu siły grawitacji i tarcia na ruch obiektów
Odwzoruj prawdziwy świat w najdrobniejszych szczegółach!


Książka Wprowadzenie do fizyki w grach animacjach i symulacjach Flash z wysyłką za granicę



Tagi produktowe